Následný formulář použijte k nahlášení libovolného problému při přípravě, zpracování či podávání projektové žádosti. V případě problému doporučujeme nejdříve se podívat na stránku FAQ - často kladené dotazy. Pokud tam najdete odpověď na svůj dotaz, ušetříte čas sobě i pracovníkům uživatelské podpory.
Rozlišujte "Kategorii problému" (viz níže). Jedná se o seznam (rozevírací menu), kde si vyberte položku podle povahy dotazu. Týká-li se váš dotaz čistě věcné stránky (mj. obsahu výzvy, neporozumnění resp. upřesnění textu ve formulářích - např. "Výzva k odstranění vad žádosti"), vyberte v seznamu příslušnou položku (v případě Výzvy MŮJ KLUB je třeba rozlišit i kraj, kde vaše TJ/SK působí). Správným uvedením kategorie urychlíte odpověď na váš dotaz.
Jakmile uložíte váš požadavek, systém ho zaregistruje a vyšle okamžitě zprávu zodpovědné osobě. Nejpozději do jednoho pracovního dne dostanete od helpdesku NIDV mailem zprávu s návrhem řešení. Do 3 dnů budeme čekat na vaši reakci, pak bude problém uzavřen. O vložení vašeho požadavku, o návrzích řešení i o uzavření problému budete vždy paralelně informováni mailem.